Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?

[es] :: Vodič za emigraciju :: Život u Norveškoj :: Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?

Strane: << < .. 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 7932834 | Odgovora: 21067 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

gonzola
Ne radim
Bihać, BiH

Član broj: 292695
Poruke: 2
178.20.19.*



Profil

icon Re: Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?27.10.2011. u 09:41 - pre 152 meseci
POzdrav!!! Ja sam iz Bosne. Zavrsio sam fakultet za profesora bos, srp, hrv jezika i knjizevnosti. Imam 24 godine, i zanima me kako se moze otici u Norvesku, kako da apliciram , kome da s eobratim, posto nemam nikvih rodjak ili slicno u NOrveskoj....Hvala
HOcu da zivim
 
Odgovor na temu

nedostizni
Niš

Član broj: 14628
Poruke: 266
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+5 Profil

icon Re: Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?27.10.2011. u 10:49 - pre 152 meseci
Mistas svaka cast na postu, i meni bas interesuju odgovori.

Damire, koju si srednju zavrsio? Kao profesor srpskog jezika neces moci da radis, u Norveskoj nema srpskih skola.
 
Odgovor na temu

gonzola
Ne radim
Bihać, BiH

Član broj: 292695
Poruke: 2
178.20.19.*



Profil

icon Re: Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?27.10.2011. u 11:39 - pre 152 meseci
Zavrsio sam Srednju ekonomsku, ekonomski tehnicar. ne ocekujem posao u struci, tj kao profesor.
HOcu da zivim
 
Odgovor na temu

Goku7

Član broj: 139845
Poruke: 146
*.adsl-a-2.sezampro.rs.



+13 Profil

icon Re: Život u Norveškoj, kako otići i kako se živi tamo?27.10.2011. u 11:47 - pre 152 meseci
Da li je iko voljan da, ukoliko ne nadje nista preko neta, da ode do Norveske i da potrazi posao na licu mesta?
Ja bih se usudio ako bi se skupilo vise nas, jer bi izaslo jeftinije.
Meni ne bi bilo prvi put za tako nesto.
 
Odgovor na temu

nedostizni
Niš

Član broj: 14628