Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu

elitemadzone.org :: MadZone :: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu

Strane: << < .. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 62027 | Odgovora: 386 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
*.sa.hs-hkb.ba.



+471 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu31.05.2010. u 23:25 - pre 170 meseci
Da, Izraelci su prvo rekli da je na njih pucano iz automatskog naoružanja, pa kad to nije prošlo, jer su ovi na brodu snimili i poslali snimke, onda su rekli da su bili nauružani pištoljima, pa nije ni to prošlo, pa su onda ovi bili naoružani noževima, pa kada nije ni to prošlo ( jer su ih napali močugasma i stolicama ), onda da su oteli pištolje ( oteli, a niko od Jevreja nije poginuo ), pa onda da su oni znali da su na brodu članovi Alkaide... i to sve visoki vojni izraelski zvaničnici. Da li se za ovakve laži snose neke sankcije? Pošto verovatno neće snositi nikakve sankcije što su pobili ove, možda će zbog laganja.
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16696
*.dip.t-dialin.net.



+7181 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu31.05.2010. u 23:27 - pre 170 meseci
Sankcije od koga?

Eventualno sankcije od arapske lige... koje su verovatno uvedene jos 1948-me :-)
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

maliradojca

Član broj: 55393
Poruke: 242
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+132 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu31.05.2010. u 23:32 - pre 170 meseci
@Marenovic Slavisa u pravu si ,sorry. Sta li sam citao, pitam se
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-213-198-193-231.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu31.05.2010. u 23:32 - pre 170 meseci
ivane, znaci sve se svodi na to koliki ti je (torpedo), sto minira medjunarodno pomorsko pravo (po mom nestrucnom misljenju, kad budem imao volje procitacu zakon)
odnosno, pozivas se na clanove pomenutog zakona koji te odgovaraju, a druge miniras bez pravdanja (ili s nekim glupim opravdanjima) ako ti se nesto ne svidja (ili cak sto vise,nesto ti se svidi)
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16696
*.dip.t-dialin.net.



+7181 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu31.05.2010. u 23:35 - pre 170 meseci
Da, tako je oduvek bilo - i bice ko zna koliko jos.

Problem je fundamentalne prirode - ne postoji nikakav "svetski sud" koga priznaju sve drzave i koji bi bio iznad svih ustava. Postovanje medjunarodnog prava je iskljucivo stvar dogovora drzava i njihove moci kada se to pravo krsi.

Citat:

a da li je objava rata ako npr ruska podmornica potopi americku u nicijim vodama? (razlozi zasto su je potopili trenutno nisu bitni, odnosi izmedju dve drzave su ok)


To bi u najmanju ruku bio izuzetno tezak incident - a vrlo verovatno i razlog za rat. I obrnuto bi vazilo isto.

Mislim, pazi, i Turci mogu da objave rat Izraelu zato sto su im napali brod... samo ta odluka moze da ih kosta vise nego sto mogu dobiti. Zato to i ne rade, je li.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
*.sa.hs-hkb.ba.



+471 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu31.05.2010. u 23:37 - pre 170 meseci
Citat:
Ivan Dimkovic: Sankcije od koga?

Eventualno sankcije od arapske lige... koje su verovatno uvedene jos 1948-me :-)


Od Amerike! :))))

... ili od ovog novog iz UN-a, što je zamenio Kofija Anana, koji isto kao i Kofi gleda telećim pogledom kad ga neko nešto malo komlikovanije pita. Baš se pitam zašto su ti pajaci na tako visokim položajima. ;)
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-213-198-193-231.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu31.05.2010. u 23:39 - pre 170 meseci
a da li je objava rata ako npr ruska podmornica potopi americku u nicijim vodama? (razlozi zasto su je potopili trenutno nisu bitni, odnosi izmedju dve drzave su ok)

a ko ne priznaje medjunarodni sud u strazburu?
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16696
*.dip.t-dialin.net.



+7181 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu31.05.2010. u 23:40 - pre 170 meseci
Pa i da nisu pajaci - sta bi pa mogli da urade? Ono, budzet ti placaju nekoliko najjacih zemalja... sta ces da radis?

UN je smejurija sto se bilo cega "izvrsnog" tice... kada su oni pa uradili nesto hitno, odlucno - i uspesno?

Talking shop.

Citat:

a da li je objava rata ako npr ruska podmornica potopi americku u nicijim vodama? (razlozi zasto su je potopili trenutno nisu bitni, odnosi izmedju dve drzave su ok)


Ista stvar kao i u obrnutom slucaju. Tezak incident, a da li ce doci do objave rata - to zavisi iskljucivo od Rusije (ili USA u obrnutom slucaju).

Strazbur je nebitan za ovakve stvari... Sta, recimo, u Strazburu u sudu za ljudska prava kazu "uhapsite Medvedeva" ili "uhapsite Obamu"

Ko ce da ih uhapsi?

LOL

Eto tu vec vidis granice medjunarodnog "prava".


DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

Marenović Slaviša

Član broj: 85917
Poruke: 1298



+264 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu31.05.2010. u 23:41 - pre 170 meseci
Citat:
maliradojca: @Marenovic Slavisa u pravu si ,sorry. Sta li sam citao, pitam se :)


Jedina je razlika u mom i tvom poimanju Srbije, ja je ne znam kao UZU. :)


Citat:
Ivan Dimkovic: Da, tako je oduvek bilo - i bice ko zna koliko jos.

Problem je fundamentalne prirode - ne postoji nikakav "svetski sud" koga priznaju sve drzave i koji bi bio iznad svih ustava. Postovanje medjunarodnog prava je iskljucivo stvar dogovora drzava i njihove moci kada se to pravo krsi.


To bi u najmanju ruku bio izuzetno tezak incident - a vrlo verovatno i razlog za rat. I obrnuto bi vazilo isto.

Mislim, pazi, i Turci mogu da objave rat Izraelu zato sto su im napali brod... samo ta odluka moze da ih kosta vise nego sto mogu dobiti. Zato to i ne rade, je li.


KURSK?
Jel bilo rata, mozda, ili sam ga prespavao?

PČELAR.

OTKUPLJUJEM STARI NOVAC, STRIPOVE, ITD
_______________________________________________________________________
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu31.05.2010. u 23:43 - pre 170 meseci
Citat:
Wi-Fi: ^^ Dobro, @ventura malo preteruje, ali nije daleko od istine. Ne potapaju bas odmah (cak ni krijumcare i pirate, a ne ostale), vec nakon par upozorenja. A ako ne odgovoris, salju helikoptere da provere (i reaguju ako treba)

Nakon USS Cole slučaja, ameri su prepravili svoja pravila tako da sada bez problema mogu da ošinu po nekome ako smatraju da predstavlja pretnju, ne moraju prvo da budu napadnuti da bi odgovorili...

Što se tiče upozorenja, jedno je kad oni izdaju upozorenje pa ne prime odgovor (nemaš radio stanicu/kvar na istoj, drugi kanal i sl.) pa bi se verovatno potrudili da te upozore nečim drugim... Međutim da te upozore i daju upute šta dalje, i ti da odgovoriš "negative" kao ovaj Turčin; Šta oni ima dalje da razgovaraju sa tobom? Oni tada kreću da eliminišu pretnju i to je to...
 
Odgovor na temu

Ivan Dimkovic

Ivan Dimkovic
Administrator
Član broj: 13
Poruke: 16696
*.dip.t-dialin.net.



+7181 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu31.05.2010. u 23:44 - pre 170 meseci
Sta kursk? Mislis na podmornicu? Ako da - Kursk je sam eksplodirao.

Sama objava rata zavisi od drzave - nije automatska. Obicno se gleda da se rat izbegne do neke cene, jer je skupa rabota.

Eto i Turci sada mogu da objave rat Izraelu, sto oni gotovo sigurno nece uciniti.

U slucaju da Ameri raznesu neki ruski brod, ili obrnuto - situacija bi verovatno bila izuzetno teska, moguce bi bilo i ocekivti rat - ali, vrlo verovatno bi se situacija resila bez rata jer je rat izmedju Rusije i USA besmislen, i jedna i druga strana bi bili unisteni.

Sve je stvar proracuna situacije - ako neko misli da mu se rat isplati, on ce uvek naci nacin da ga zapocne. Medjutim, osim u slucaju da je jedan od ucesnika mnogo jaci (ili misli da je mnogo jaci) - rat je obicno zadnja opcija, jer gube obe strane. U slucaju nuklearno naoruzanih zemalja, uzajamni gubitak je jos vise pojacan, i zato se nuklearno oruzje smatra za "odbijacki" faktor kada su ratovi u pitanju.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos: http://www.digicortex.net/node/17 Gallery: http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! - https://github.com/psyq321/PowerMonkey
 
Odgovor na temu

CONFIQ
♫♪♥♪♫

Član broj: 4218
Poruke: 1994
*.red.bezeqint.net.

ICQ: 82327428


+10 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu31.05.2010. u 23:45 - pre 170 meseci
Citat:
žutokljunac: Da, Izraelci su prvo rekli da je na njih pucano iz automatskog naoružanja, pa kad to nije prošlo, jer su ovi na brodu snimili i poslali snimke, onda su rekli da su bili nauružani pištoljima, pa nije ni to prošlo, pa su onda ovi bili naoružani noževima, pa kada nije ni to prošlo ( jer su ih napali močugasma i stolicama ), onda da su oteli pištolje ( oteli, a niko od Jevreja nije poginuo ), pa onda da su oni znali da su na brodu članovi Alkaide... i to sve visoki vojni izraelski zvaničnici. Da li se za ovakve laži snose neke sankcije? Pošto verovatno neće snositi nikakve sankcije što su pobili ove, možda će zbog laganja.


Uh boze...
Ili citaj vesti ili ne komentarisi...
1) u dva vojnika je upucano (ako oces moze izvor)
2) Gde je izrael rekao da je pucano od automatskog oruzija? I kako su to znali da su tamo clanovi Alkaide? Najozbiljnije, kakvo laganje tacno?

Ajde da ti pomognem, nacices artikal gde Izrael tvrdi da ta organizacija je ranije pomagala Al-Kaidi i danas Hamasu. To Izraelska vlada tvrdi, ali NIGDE nisu tvrdili da su u brodu clanovi Al-Kaide...
Ako bi bio bar jedan clan tamo, ne bi nosili painball...
 
Odgovor na temu

žutokljunac

Član broj: 153760
Poruke: 374
*.sa.hs-hkb.ba.



+471 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu31.05.2010. u 23:48 - pre 170 meseci
Ovde je neko lepo napisao rešenje za palestinsko-izraelski problem. Lepo Jevreji kupe neko ostravo u npr. Srednjoj Americi, i od njega naprave raj na zemlji, a Jerusalem ostave kao distrikt, i eto rešenja. Svi zadovoljni. Jevreju jer više ne žive u pustinji, ostao im Jerusalem, dobili svoju državu, blizu su USA, lepa klima, dobro more.

Citat:
Gde je izrael rekao da je pucano od automatskog oruzija? I kako su to znali da su tamo clanovi Alkaide? Najozbiljnije, kakvo laganje tacno?


Ne znam, pitaj onog visokog oficira izraelske vojske, koji je to rekao na vanredno sazvanoj konferenciji za novinare. Idi malo na neke druge izvore osim na ove što prodaju "I love Israel " majice.

@ ventura - Zaboravio si na 3 stvari: brodovi su imali belu zastavu na jarbolu, bili su civilni, i nisu bili u izraelskim teritorijalnim vodama.
 
Odgovor na temu

marko37
Nera Networks
Novi Beograd

Član broj: 6545
Poruke: 714
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+104 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu31.05.2010. u 23:50 - pre 170 meseci
Da se pobiju turska mornarica i izraelska mornarica, ne računajući i avijaciju... bogami... radije bih bio na turskom brodu. Ne zato što volim Turke nego zato što volim sebe. Turska mornarica je modernija i brojnija od izraelske. Koriste manje-više istu opremu (američku), ali i jedni i drugi rade prepravke iste.

Inače, sviđa mi se onaj klip kada napadaju izraelske vojnike sa stolicama. Podseća me na one dane kada sam kao klinac gledao kečere i WWF... samo čekam da se odnekude pojavi i Hulk Hogan.
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-213-198-193-231.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu31.05.2010. u 23:50 - pre 170 meseci
pa da,nije bitno ko koga potopi, primera radi sam dao dve jake vojne sile

Citat:

Strazbur je nebitan za ovakve stvari... Sta, recimo, u Strazburu u sudu za ljudska prava kazu "uhapsite Medvedeva" ili "uhapsite Obamu"

pa ne mora njih,nego onog ko je na brodu izdao naredbu da se (u navedenom primeru) jahta potopi

Citat:
Lepo Jevreji kupe neko ostravo u npr. Srednjoj Americi, i od njega naprave raj na zemlji,

zasto bas oni,zasto ne palestinci?
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu31.05.2010. u 23:51 - pre 170 meseci
Citat:
žutokljunac
@ ventura - Zaboravio si na 3 stvari: brodovi su imali belu zastavu na jarbolu, bili su civilni, i nisu bili u izraelskim teritorijalnim vodama.

Kakve to veze ima?

Uzmi civilni brod, digni belu zastavu, pokušaj prići američkom nosaču aviona, na njihove zahteve odgovori sa "negative", pa razmisli koliko bi sekundi ostao u komadu... Pa nije to crtać da digneš belu zastavu i sve je kao u redu...
 
Odgovor na temu

ventura

ventura
Član broj: 32
Poruke: 7781
*.dynamic.sbb.rs.



+6455 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu31.05.2010. u 23:53 - pre 170 meseci
Citat:
Horvat: pa ne mora njih,nego onog ko je na brodu izdao naredbu da se (u navedenom primeru) jahta potopi

Ne znam da li si upoznat, ali ameri recimo ne dozvoljavaju da se njihovim građanima sudi za ratne zločine... Zašto? Pa može im se...

Bem li ga, ja takođe nisam primetio da nešto specijalno dozvoljavaju da se sudi njihovim građanima za bilo šta van USA...
 
Odgovor na temu

Horvat

Član broj: 17332
Poruke: 3042
dynamic-213-198-193-231.adsl.eunet.rs.



+165 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu31.05.2010. u 23:54 - pre 170 meseci
^^pa i u crtacu kad dignes belu zastavu dignes i ruke i polako prilazis (ili cekas da pridju k tebi) osobama zbog koje si digao belu zastavu,a ne da drzis batinu iza ledja

---
sto se tice sudjenja, da znam da ne daju, cak sto vise, od nekih drzava (mnogih) traze da ne izrucuju njihove gradjane drzavi na cijoj su poternici

ne znam kako rusi stoje s time, mada mi se cini da nisu daleko
 
Odgovor na temu

101010

Član broj: 166349
Poruke: 112
*.dynamic.isp.telekom.rs.



+18 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu01.06.2010. u 01:15 - pre 170 meseci
Izrael i Turska nece zaratiti, ratom nemaju sta da dobiju, a imaju mnogo toga da izgube. Strateski su saveznici Amerike i mocne vojne sile. Iako Arape i Turke povezuje religija, razdvaja ih istorija. Manje od 100god. je proslo od arapskog ustanka protiv Turaka i izdvanja bliskoistocnih teritorija od otomanske imperije.
U vezi rata i ishoda sukoba, rekao bih da je drevni kineski mislilac i vojskovodja Sun Tzu pogodio u centar ~6 vekova pre nove ere:

U stara vremena oni koji su bili poznati kao dobri ratnici pobeđivali su kada je bilo lako pobediti. Stoga se pobede dobrih ratnika ne pominju po lukavosti ili hrabrosti. Stoga njihove pobede u bitkama nisu splet srećnih okolnosti. Njihove pobede nisu splet srećnih okolnosti, jer oni zauzimaju položaj koji ih sigurno vodi do pobede, nadvladavajući one koji su unapred poraženi. Prema tome, dobri ratnici bore se kada ne mogu izgubiti, i ne previđaju okolnosti koje njihovog protivnika vode u poraz. Stoga pobednička vojska prvo pobeđuje a potom ide u bitku; poražena vojska se prvo bori a potom pokušava da pobedi.


Citat:
Ventura:
Fascinira me kako Izraelci generalno dobro govore Engleski sa totalno američkim akcentom... Skoro pa i da ne možeš da ih provališ...
Mnogi koji pricaju engl. sa americkim akcentom zapravo jesu Jevreji rodjeni i odrasli u USA, a neki su Izraelci koji su deo zivota proveli u USA...
 
Odgovor na temu

milanche
San Francisco

Član broj: 2447
Poruke: 1200
*.hsd1.ca.comcast.net.



+1001 Profil

icon Re: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu01.06.2010. u 03:23 - pre 170 meseci
Jedini cesti znak da pricas sa Izraelcem je kotrljajuce 'r'.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MadZone :: Izrael napao brodove sa humanitarnom pomoci za Gazu

Strane: << < .. 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 62027 | Odgovora: 386 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.