Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Automatsko cekiranje checkboxa.

[es] :: Access :: Automatsko cekiranje checkboxa.

[ Pregleda: 2474 | Odgovora: 2 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

vule82
Ilija Vukadinovic
Batajnica

Član broj: 113690
Poruke: 15
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Automatsko cekiranje checkboxa.23.12.2006. u 12:35 - pre 211 meseci
Evo u cemu je problem. Moze se reci da sam pocetnik u Accessu mada sam vec napravio par baza koje se uspesno koriste po nekim manjim firmama. Imam formu na kojoj se nalaze textboxovi PlacenaSuma, Total kao i checkbox Placeno.
Ono sto ja zelim je relativno prosto, ili barem ja tako mislim(ali ipak ne znam da uradim) . Nakon unosa vrednosti u text polje PlacenaSuma, treba da se automatski cekira checkbox Placeno, ako je PlacenaSuma==Total. Poprilicno sam los sa VBA kodovima i to mi predstavlja problem. Ako neko ima ideju, dobrodosla je
 
Odgovor na temu

BiloKoje
Beograd

Član broj: 40147
Poruke: 401



+4 Profil

icon Re: Automatsko cekiranje checkboxa.23.12.2006. u 21:05 - pre 211 meseci

Opet imamo pitanje kako uneti izračunat podatak. Naime, ako ček box overavamo kada su dva predhodna podatka jednaka, mi ustvari unosimo izračunat podatak. Moja preporuka ti je da taj ček box ukineš. Ako ti treba pregledniji izgled podataka kuristi Conditional formatting, pa recimo ako je plaćena suma =total, polje total obojiš u plavo, a ako je plaćena suma manja polje total obojiš u crveno. (Šta ako je plaćena suma veća).

Ako imaš neki specijalni razlog da koristiš taj ček box, onda na After Update text boxa PlacenaSuma, upišeš:

If Me.PlacenaSuma= Me.Total Then
Me.Placeno=-1
Else
Me.Placeno = 0
End if
 
Odgovor na temu

vule82
Ilija Vukadinovic
Batajnica

Član broj: 113690
Poruke: 15
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Automatsko cekiranje checkboxa.24.12.2006. u 11:27 - pre 211 meseci