Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Koliko kosta nadogradnja memorije u Srbiji

[es] :: Laptopovi :: Koliko kosta nadogradnja memorije u Srbiji

[ Pregleda: 4816 | Odgovora: 7 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

katerini
Greece

Član broj: 85003
Poruke: 19
*.otenet.gr.



Profil

icon Koliko kosta nadogradnja memorije u Srbiji20.12.2006. u 22:37 - pre 211 meseci
Pozdrav svima.
Imam laptop Toshiba Satellite L10-117 , processor 1.50 GHz i 240 MB RAM sa hard diskom od 40 GB. Na pocetku je sve bilo ok, ali sam vremenom "napunila" komp, tako da mi je od 40 GB ostalo samo oko 4 GB slobodno. Koliko kosta u Srbiji da se nadogradi memorija i ako neko moze da mi objasni sta se tu ustvari nadogradjuje - RAM ili HD?
P.S. Nadam se da sam navela podatke koji ce vam biti od koristi da mi pomognete, jer sam totalni laik sto se tice memorije.
Unapred zahvalna.
katerini
 
Odgovor na temu

SASA M.
Pripyat

Član broj: 32850
Poruke: 3180
*.dial.cpe.InfoSky.Net.



+370 Profil

icon Re: Koliko kosta nadogradnja memorije u Srbiji21.12.2006. u 06:58 - pre 211 meseci
Iz ovoga bihh rekao i jedno i drugo. za sada ti je "kritican" hard disk, ako ne zelis da pobrises to sto na njemu imas. Zamena zavisi od nekih uslova, 20-30e za disk, za memoriju ne bi trebalo vise od 10e, plus cena same komponente + instalacija softvera.
 
Odgovor na temu

zoran_dojkic

Član broj: 105358
Poruke: 1688
PPP-02-183.beobug.com.



+35 Profil

icon Re: Koliko kosta nadogradnja memorije u Srbiji21.12.2006. u 14:24 - pre 211 meseci
Jedno od rešenje ti je da uzmeš hard disk za PC i uklučiš ga u laptop preko USB HDD rack-a. (Ram je radna memorija, a hard disk je memorijski prostor za skladištenje podataka i instalaciju programa.)
 
Odgovor na temu

katerini
Greece

Član broj: 85003
Poruke: 19
*.otenet.gr.



Profil

icon Re: Koliko kosta nadogradnja memorije u Srbiji21.12.2006. u 17:38 - pre 211 meseci
Citat: